30 Nis 2009

Ailemizin Proje Sendromu :)

Bu hafta başına teslim edilmesi gereken bir proje ödevimiz var.Ailece öyle bir stresine girdik ki zaman daraldıkça sanki biz de daralıyoruz.Biz derken aslında sadece ben ama , ben strese girince otomatikman evdekileri de sokuyorum Image Hosted by ImageShack.us



Ödevimiz matematikten ve geometrik şekillerin tanıtımıyla ilgili.Dikdörtgenler prizması olarak apartmanlar , küp olarak okul yapmayı düşünüyorum.Okulun çatısıda üçgen prizma olacak.Ama düşüncelerimi birtürlü katlayıp yapıştıramadım.Daha doğrusu istediğim gibi olmadı ve hala deneme apartmanları dikiyorum.Bu son günlerde yaşadıklarım kendini laz müteahhit gibi hissetmemi sağladı.Üstelik kötü bir müteahhit.Yaptığım apartmanların sıvaları kabardı bile Image Hosted by ImageShack.us
Sanırım kullandığım yapıştırıcı bu iş için uygun değil.Oooof bakın işte yine girdim strese


Şeftalim 1. sınıfa başladığından beri anladım ki çocuğun mu var acayip feci derdin var.Acayip feci yetmez bile , ultra dert.Özellikle de benim gibi detaylara önem veren ve mükemmelliyetçi bir yapınız varsa bence ya hiç çocuk yapmayın ya da yapın ama okula göndermeyin Image Hosted by ImageShack.us

Nolur biri beni kurtarsın artık kutu kaplamak istemiyorum Image Hosted by ImageShack.us


Hiç yorum yok:

Fıkralarım

ANNESİNİN TATLI MİNİK ŞEFTALİSİ