30 Nis 2009

Minik Yavrukurtum

Benim minik şeftalim şimdide izci oldu.O artık bir yavrukurt Image Hosted by ImageShack.us

Daha ilk gününden beri internette izcilerle ilgili araştırmalar yapıyor , gözleri kan çanağına dönüp beyni sulanana kadar "Camadan düğümü" ile uğraşıyor.Nasıldı bu yaaa , nasıldııı .... Image Hosted by ImageShack.us
Anneeeeee bak şimdi yapıcam... Hııııh oldu işte Image Hosted by ImageShack.us



Ne düğümmüş ! Daha ayakkabı bağlamasını bile bilmeyen şeftalimin kaderini değiştirdi iki derste.Önceden bilim adamı olucam diyen miniğim şimdi düğümcü baba olucam diyor Image Hosted by ImageShack.us
Sakın bana düğümcü baba ne iş yapar diye sormayın zira ben de bilmiyorum.Elveda Rumeli isimli dizide bir düğümcü baba vardı , muska büyü işleri yapardı , ondan mı duydu nedir Image Hosted by ImageShack.us

Sadece düğümle kalmıyor tabii.Daha dün oyuncak araba isteyen miniğim artık bıçak , balta , çadır gibi aletler istiyor.Bu duruma alışmam epey zaman alacak gibi Image Hosted by ImageShack.us



Bizim bir de şarkımız var.Lara lay lay lara lay lay laylaylaylay , dile gelsin şu ormanlar hey hey ! Yansın ateş alev alev , sarsın göğü ak dumanlar ............. Sürekli aynı izci şarkısı.Aslına bakarsanız bunun sıradan bir şarkı mı yoksa izcilik marşı gibi birşey mi olduğunu da tam bilmiyorum.Ama o kadar çok dinlemişim ki bir yerde takılmış aklıma artık bulaşık yıkarken bile mırıldanır oldum.Biri duysa hakkımda ne düşünür bilemiyorum doğrusu Image Hosted by ImageShack.us




Henüz üniformamız yok ama olduğu zaman hemen resimlerini de yayınlarım.Dünya alem karizmatik yavrukurt görsün Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Hiç yorum yok:

Fıkralarım

ANNESİNİN TATLI MİNİK ŞEFTALİSİ