11 Haz 2009

Değişik Şeftali :D

Bu başlığı attım çünkü hala aklım almıyor benim bu çocuğu.Bir çorap davasıdır gidiyor taa bebekliğinden bu yana Image Hosted by ImageShack.us



Can da normal her insan gibi iki ayağa sahip.Normalde her insanın iki ayağı vardır ve yine normalde bu ayaklar için yaratılmış olan giysiler , yani çoraplar da çift yapılırlar ve birbirinin aynı giyilir.Ben böyle görmüş böyle öğrenmişim.
Fakat benim oğluşum bunu bir türlü kabullenemedi ve ısrarla ayaklarına sanki birbirinden farklı ve bağımsız iki organmış gibi muamele yapmaya devam ediyor Image Hosted by ImageShack.us

Birbiriyle eş olan çoraplar giymeyi asla önemsemiyor.Her defasında anlatmama rağmen bir ayağına lacivert diğerine gri çorap giymeye devam ediyor.İşin garip yani bununda gayet normal olduğunu savunuyor.Acaba yanlış düşünen ben miyim Image Hosted by ImageShack.us




Keşke sadece bu kadarla kalsa..
Eğer kazara banyoda çorabımızın teki ıslanırsa , sadece ıslanan çorabımızı çıkarmamız yetiyor.Koca bir gün hiiiç rahatsız olmadan tek çorapla geziyoruz Image Hosted by ImageShack.us


-Oğlum neden çorabını çıkardın
-Islandı anne
-Oğlum diğerini neden çıkarmadın
-Ama o ıslanmadı anne
Image Hosted by ImageShack.us



Okulumuzun son günleri , son sabah telaşlarımızı yaşıyoruz artık evde.
Ben yine her sabah çoraplarını giymesini tembihliyorum.Bu sabahta tam kapıdan çıkarken durdurdum.Bizim deli oğlan çorabının birini giymiş , diğerini giymeyi unutmuş.Var mı böyle birşey allahım Image Hosted by ImageShack.us

Hemde ayakkabısını giyerken bile bunu farketmiyor.Deli olmamak işten değil.Sonra dönüp diğerini de giydi.Sizi bilmem ama çorabının tekini giymeyi unutan birini ilk görüyorum ben Image Hosted by ImageShack.us

Hiç yorum yok:

Fıkralarım

ANNESİNİN TATLI MİNİK ŞEFTALİSİ